Tuesday, June 9, 2015

Authenticity



In our life we go through many stages. By lack of self-acceptance, pretend to be someone that we’re really not. Sooner or later we get through to authenticity… to process which go on our entire life. Authenticity is a stage where we don’t have to pretend anyone. We’re ourselves, work on our disadvantages and advantages . During youth life we can’t accept ourselves and we just tryin to change it. It’s not always go in the right direction. Do U have curly hair? Do U wanna straighten it ? Maybe your haircut is really fashionable. Be Unique Girl !!! Love yourself !!! Take everything under consideration and ask yourself: “IS IT I ?“ . Sometimes that required time and reflections on myself and my life.

W życiu przechodzimy przez wiele etapów. Przez brak samoakceptacji, udawania kogoś, kim nie jesteśmy. Jednak prędzej czy później docieramy do autentyczności...do procesu ciągnącego się przez całe życie. Autentyczność to stan, w którym nie musimy nikogo udawać. Jesteśmy sobą, pracujemy nad swoimi wadami, zaletami. W swoim młodzieńczym życiu nie potrafimy siebie zaakceptować, próbujemy się zmieniać. Nie zawsze wyjdzie nam to na dobre. Masz kręcone włosy,chcesz je wyprostować? A może są one w modzie! Bądź INNA. Pokochaj siebie.Weź to wszystko pod uwagę i spróbuj zadać sobie pytanie ,,Czy to jestem ja?". Czasami wymaga to czasu i przemyśleń, nad sobą i swoim życiem.








wianek: H&M
sukienka: Cropp
buty: Vans
 


7 comments:

  1. notka>>>>>>
    zdjecia>>>>>
    Iza>>>>>>>
    blog>>>>>>>>>>>>>>

    ReplyDelete
  2. Cudowna notka z pięknym przesłaniem <3

    ReplyDelete
  3. Prześwietne zdjęcia!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/time.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  4. pięknie wyglądasz :)

    Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete
  5. zaciekawilas mnie wiec bede zagladac :)
    No i moja imienniczka !:)

    ~ http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. Doszłam kiedyś do podobnych wniosków. Jednak tak naprawdę mając naście lat nie wiem dokładnie kim jestem, więc trudno jest być sobą ;) Ładne zdjęcia!
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete